mp3 kulisi

Canbay & Wolker - feat Aşıl-İşimi Ver

feat Aşıl-İşimi Ver
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: feat Aşıl-İşimi Ver
Boyut
: 3.24 MB
Toplam İndirme
: 468 İndirme
Haftalık İndirme
: 3 İndirme
Tarih
: 15-05-2019
Mp3 indirmek için tıklayın
Kullanıcı Yorumları (Canbay & Wolker - feat Aşıl-İşimi Ver )
  1. Hi hi

    👍😄

  2. Erdal Mlgr

    Paranın Herşeyi Satın Alabileceğini Düşünenler Para İçin Herşeyini Satarlar işinizi vermiş Çok Görmeyin...

  3. MR B

    Bu şarkiyi işten kovulanlara gelsin

  4. İbrahimhüseyin Kahyaoglu

    İşsiz kalınca dinlensin diye mi bu

  5. Öykü Erçel

    sarı bebenin adı ne aşırı iyi :d

  6. Mutlu Mutlum

    Bu parcada cok hosuma gidiyor ya

  7. Eulisa

    GAZA GELDİM PC BAŞINDA

  8. PC Öğretmeni

    Wolker'in Olduğu Aklıma Bile Gelmedi!

  9. Cio Man

    Miha zajc

  10. uslanmaz sinan

    Abi ben senmiyim acaba ve olabilirmiyim rep le aram çok çok iyi (CANBAY)

  11. Azrail

    Kardeş başlığı düzel Official Audio yazman lazım çünkü klib yok

  12. deretut 46

    işini s

  13. Ali Ak

    Sondaki şarkının ismini bilen var mi

  14. Ammar Elhamed

    Bu şarkıyı her dinleyişim de işe gidesim geliyor 😂😂😂😂

  15. Kerem Berkan Kök

    Bu şarkının hakkı 250 milyon ama tiktoka düşmesin böyle daha iyi

  16. yorumcu sülale

    "Kedi gider yaptı aslanlara" İşte budur şarkı

  17. yorumcu sülale

    Kedi gider yaptı aslanlara!! Diyişi

  18. Sanane Jopa

    İşim ver ulann!

  19. Sansar Salvo

    iş vermek yani beni ispiyonladın mı sen mi verdin ismimi adımı demektir iş verenede kaykaycı denir

  20. Eyüp Pekcan

    rua,nuk

  21. Sabri BzKy

    sozlerini dort duvarda kullanmislar.

  22. Xirx Roz

    İş Vereni Şişlerler

  23. İgor Raskolnikov

    Şu şarkı nasıl tutmadı hala anlamış değilim. Ama ıçığı görüyorum patlayacak.

  24. #iicraat.21x

    Canbay Baba Piyasanın Nirvanası :)))

  25. tugra3325 Bilir

    Bi awp bi deagle 1 el bombası tmm yeter knk

  26. Emre Yıldız

    👏👍

  27. Mert KILIÇASLAN

    güzel şarkı

  28. Фарида Байрамова

    çok iyi ya beyenenler bir like biraksin👍👍

  29. Dogukan Guzel

    Başlangıç 4 duvar

  30. AG Music

    wolkerin verse'leri yanlış yazılmış (:

  31. GİZLİ HACKER

    AHA SEÇALDAN ALDIGIM KELŞLE AK BANKI SOYCAM GÖRÜŞÜRÜZ EMMİ

  32. dkdkd dkdkd

    Yener Çevik söylemese de güzelleştirir şarkıyı

  33. tarz_garage

    🍁🌹😈

  34. samimi 1 kanal

    Şu sarkinin arkasindan gelen keman sesi gibi birsey varya o efsane yaa

  35. hiç kimse

    Hyırdır olum ✊

  36. Enes Demir

    Kedi gider yaptı aslanlara 💥🔥

  37. Samet Gürol

    fight kulüp

  38. #iicraat.21x

    azdan az çoktan çok giderr

  39. Anıl Kaya

    Cinayete teşebbüs 😀

  40. Dilan46 Baydemir

    Aşil in sözleri neden yazmıyor aciklamada

  41. tarz_garage

    ✨💟

  42. Buğra Çalışkan

    Hayırdır olm işimi veeeğğrr

  43. Aslı şah

    İşte en güzel rap şarkı ağzınıza sağlık muhteşem 👏👏

  44. Balığa Fısıldayan Çocuk

    Artık tüm tofaşlarda 😉

  45. Efe Ateş

    Bu sarkilar neden spotifayda yok ??

  46. alpaslan onsun

    İşini Alman için parayı takip et

  47. Mustafa Aslan

    Böyle parçalar hızlandırıyo insanı

  48. Arda ve irfan günlügü

    Abilere selam çatışmaya devam

  49. Hakan Keskin

    Kopenzi

  50. Sukran Koc

    Müzik güzel cekemeyenler yorum yapmasın o adamlar bu şarki için urasiyorler çok da güzel soleyoler

  51. Sukran Koc

    Ben bu iki adama bayiliyom

  52. ulaş inel

    İşimizi vermeyeni sikiyoruz amk verin lan işte Bu arada yorum tutmuş beyler

  53. ulaş inel

    Bu arada pes 2020 bugün çıkmış beyler

  54. Oyun Taşkını

    1 Ay sonre Yener Cevik *Disimi Ver*

  55. GİZLİ HACKER

    1 milyonda burdaydik 10 milyonda sahip cikmayin

  56. Ebru sarıhan

    Şşşşş özlem sana tahliye var anam 😀

  57. ulaş inel

    En soldaki aşıl dimi amk

  58. Ali Ulucan

    Bunuda dinledik ha. ⚡

  59. Efe Günay

    https://youtu.be/hwzPnfmC11Y güzel alıntı

  60. Erdem Gül

    Canbay-Wolker'ın ayrıldığı bu dünyada kimseye arkadaş dost demeyin

    Ege Türk

    Evt ayrıldı 😭

    Tuğrul Nazifşan

    geri barıştılar

  61. Eren Bayar

    Abi saatten saate dinliyom

  62. ulaş inel

    İşimi ver lan amk

  63. صقر اليماني

    Turkish

  64. eFe CaN

    YANIYON GRALL

  65. hiç kimse

    Kaybedecek hiçbirşey yokke azdan az gider çoktan çok

  66. Elif Arslan

    Yine çok güzel olmuş masallah

  67. Ozkan Dag

    1:10 wolker en iyi girişi yapıyo

  68. Ertuğrul Dancer

    İşimi ver kısmını yeşil biber gibi algılıyorum 😁

    Ege Türk

    Bende bazen😂😂😂

    ESENLERLİ 1Genç

    Doğrusunu unuttum

  69. necip tastan

    İşimi ver [email protected]!$$÷$$🤜

  70. Ali Can

    3 dk dır klibi izliyorum helal olsun gözlerini bile kırpmadılar

    Kağan Tok

    afferin olum sen bole devam et amk hahahah

    OsmanCanMusic VeVo

    AHHSJAJAGHSJS HAYKIRDIM AQ JSJSJS

    SenaySerhat Ertunç

    Senkirparken onlarda kirpiyor gormiyorsun

    محمد محمد

    Jgıyıupf

  71. İlker Torun

    Köşede pit hedefe kitlenir şakası yok 😉

  72. Şenel aslı Koç

    Güzel olduğunu düşünen sadece ben miyim?

  73. Eren Altınkaynak

    Abi birde sagopa kamer ile şarkı yapsan hadi beyler like leri göreyim eğer 60 like gelirse bende kendi kanalından şarkı yapcanm kanalimin adı erenaltinkaynak

  74. Ayaz Akbulut

    Hayırdır olum ?

  75. Mustafa Öz'Türk

    Aşıl Baba Candir !

  76. bra 6001

    Vakit az biri sürsün sürsünBagajda son ses Müslüm👍⚘👏⚘

  77. SkyMoon CKRAL

    Tüm işsizlere gelsin.

  78. EL Patron

    aşıl beati ver artık!

  79. Beytullah Yolcu

    hayırdır ollum ;)

  80. future

    Silahlarda neden kırmızı beyaz cizgi var bro?

    İsmail Enver Paşa

    SANANE OROSPU COCUGU

  81. Jjja Mdmsj

    Asil baba var vay be

  82. Eğlence Kanalı

    Aşıl ın fotoğrafı niye yok ?

  83. poseidon dizzy

    3.01 'den itibaren ibrahim tatlısesin haberi var mı 😂

    OfficalEmin

    pic yha

    Rüştü kuru

    güzel yakalamıssın bırader

    tarz_garage

    Var var 😂🥂🐲🍂🌹

  84. Oktay Ünar

    İş veren götünü versin

  85. Bedirhan B

    Böyle müziğin mk bisikletle 50-60 km hız yaptım ölüyordum

    Bedirhan B

    @Enes Belim1 küfüre ne gerek 2 inanmak veya inanmamak sana kalmış yani inanmana zorlayan yok3 Youtube'yi batırdınız YouTube sizin gibi gereksiz maksatı yazmak olsun diyen bir kitle tarafından düşüyor İnşallah bu yazı sana iyi gelir

    Enes Belim

    @Bedirhan B Kardeş Haklısın küfür etmem yanlışta allah aşkına bisikletle nası 60 yapiyon

    Mxrphy Critical Ops

    Bayır aşağı yapar aq ben de yapıyorum

    Jaebugzy

    @Mxrphy Critical Ops bayır aşağı benim bisikletle 110yapiyorum ben aq normal hız ile 65 falan

  86. Sercan Zeren

    Canbay-Wolker / Awp - Deagla / Kurufasulye - Pilav / Döner - Ayran . Biri yoksa diğeri tırt 😂

  87. Şahin Berk

    İlk söyleyen başarılı

  88. DağhanAlp Aykut

    Yeni şarkı değil bu

  89. Baran Parmaksız

    Şış kadro yakar bee

  90. Yucel yücel

    Soldaki beyazlı arkadaş tanıdık geliyor bi yerden🤔...

  91. Ercan Ulukaya

    2 trilyonda ayiktırın🔥

  92. Muhammet Kökcü

    Bi soda bi sigara.

  93. serdar şensoy

    ulen gökan küçücük aklınla cahil insanalra dedektiflik mi yapıyon seni boş element

  94. serdar şensoy

    çocuğu anne ve üvey baba kaybetmişler tahminimce şimdi de kardeşinin üzerine iftira atıyorlar sırf çocuk başkasından diye kaldıki gram zerre üzülmezmi anne baba bunların yatacak yeri yok insan nasıl kıyar evladına ya hiçmi üzülmedin be kadın günümüzde porno grafik izlemek suç ayıp görünüyor ulan a ibineler ozaman flimlerini yayınlamayın flimi yapana ayıp yok izleyene ayıp düzenine ben senin dünya

  95. Angara Bebesi

    Güzel, sarıyorrr :d

    ulaş inel

    İşimizi verin lannnnnn amk

    Necip Memik

    Sarmazmi gardasim adamlar yapmis 😀

    HaKaN

    Kekolar sikicek seni gözükme buralarda

    Xecutioner

    @HaKaN jxospslsoapalqpw9q

feat Aşıl-İşimi Ver Şarkı Sözü
feat Aşıl-İşimi Ver Şarkısına ait şarkı sözü bulunamadı. feat Aşıl-İşimi Ver Şarkısına ait şarkı sözlerini eğer biliyorsanız bizimle paylaşabilirsiniz.
feat Aşıl-İşimi Ver Anahtar Kelimeler
Canbay & Wolker feat Aşıl-İşimi Ver Mp3 Kulisi İndir , Canbay & Wolker feat Aşıl-İşimi Ver Şarkı Sözleri İndir , Canbay & Wolker Şarkıcı Albümleri , Canbay & Wolker feat Aşıl-İşimi Ver Mobil Mp3 İndir, Canbay & Wolker feat Aşıl-İşimi Ver mp3 indir ,feat Aşıl-İşimi Ver Cep Telefonuna İndir ,feat Aşıl-İşimi Ver Mp3 Downloand ,Canbay & Wolker feat Aşıl-İşimi Ver Mp3 Kulisi


Bizimle iletişime geçmek, telif hakları, şikayet bildirimi, kaldırma isteği. Mp3 Eklemek, şarkı göndermek ve diğer tüm konularda iletişime geçmek için mp3kulisi @ gmail.com maili üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

oto ekspertizGece elbisesi