mp3 kulisi

Halit Bilgiç - Munzur Baba

Munzur Baba
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Munzur Baba
Boyut
: 2.97 MB
Toplam İndirme
: 265 İndirme
Haftalık İndirme
: 39 İndirme
Tarih
: 19-01-2018
Mp3 indirmek için tıklayın
Kullanıcı Yorumları (Halit Bilgiç - Munzur Baba )
  1. Özgür Cömert

    Yüreğine sağlık... 👍👍✌️👏🎵🎤

  2. hezexlim can

    abe şarkı 10 valla elline sağlık abe

  3. B H

    biz yari kayibedeli çok uldu munzur baba sesine emeğine sağlık ümit Abi

  4. Kimse Bilmez

    Munzur Baba Gmz. H. Diye bir kansız bitirdi beni , yeryüzünden sildi beni , ne olur beni al yanına bitsin bu acı Munzur Baba

  5. Анастасія Жарук

    Очень хорошо

  6. Nimet Gür

    MÜSLÜ BABACİM 😢❤💛❤

  7. Poyraz Z

    Agzına yüreğine sağlık çok güzel olmuş başarıların devamını dilerim özalptan sevgi ve saygılarımla

  8. Erman Can

    Halit bilgiç yoksa bu kardeşimiz mi daha güzel söylüyor canlar

  9. delil mert

    fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffıııııııııııııııııııııııııııssssssssssssssstttttttttttttttttııııııııııııııııııkkkkkkkkkkkkk ggggggggggggggggggggggggggggggggiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiibbbbbbbbbbbbbbbiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  10. Orhan Kocalar

    Sesine yüreğine sağlık kardeş bazı mallar burda kendini soyunu neslini bilmeden kürt türk alevi davası yapıyor bunlar insan degiller ırkçılık yapılmaz sonucta anne den müslüman doğduysak çok sükür hepimiz müslümanız tek yürek tek bilek olmalıyız

  11. Özden Soner

    Süper bir ses

  12. çiçekçi kız

    🌹🌹🌹🌹👍👍

  13. çiçekçi kız

    Bir yıl önce bunu dinlemiştim ama adını bilmediğim için bulamamıştım

  14. Fatih Saridag

    Biz Türkce bilmeyen analarin Kürtce bilmeyen cocuklariyiz ...(*

  15. Berkay Eken

    Türk Kürt kardeştir

  16. Velat kesgin

    #engineroglu

  17. Gonca kldc

    EFSANE 👍👑

  18. yunus ünal

    Viyana’dan slmlar güzel ses ve yorum 👍

  19. Yldz Yldz

    Sevdim 👍👍👏👏👏👏👏

  20. Zerrin Bülbül

    Yüreğine sağlık kardeşim

  21. Fatih Asyam

    Oyy asyam oyyy

  22. Yaren Eler

    Bir bildirim geldi ve kendimi yine çıkmazda hissettiğim bir anda burada buldum ıyiki söylemişsin bunu

  23. Hasan Erdoğan

    Sesin çok güzel be abicim

  24. بنت سوريا

    ❤❤❤😢😢😢

  25. yoldas__munzurr

    Canlara selam

  26. Ayaz Cavuldak

    Diyarbakirdan alevi kardeşlerime selam olsun tunceliye gitmeden önce alevileri çok merek ediyordum birgün tunceliye gitme nasip oldu gittiğimde anladım ki dünyanın en güzel en iyi insanlariymis aşık oldum tunceliye ve alevi kardeşlerime 👏 ırkçılığa hayır ✌

    MüptezeL

    Dersimliler Merttir Adamdir Kardesim..Kutsal Topraklarin Onurlu Insanlaridirlar..

    Bilal Yildiz

    Tunceli neresi Dersim dir orası gittiğin yerin adını da öğren

    Ayaz Cavuldak

    @Bilal Yildiz dersim oldugunu sen demi ögrenecem ? Bos bos yorum yapma

  27. baris s

    Süper 👏👏👏

  28. Murat Kaplan

    Yüreklerine sağlık kardeşim

  29. B H

    mohteşem bir ses sesine salik

  30. Yüksel Üstün

    Yüreğine sağlık cok güzel olmus

  31. BABA FİNGO

    Ben Türk’üm Türk ölücem Türk gitçem Allah’ımın yanına

    Matluba Kurbanova

    Allah sana turklugunu mu soracak sanirsin senin irkinimi soracak lan ulan milliyetlicili hz muhammedin ne kadar karsi geldigini bilmezmisiniz

    BABA FİNGO

    Ben diyomki Türk gitçem Allah’ımın yanına hiristiyan değil Kürt değil Türk gitçem dedim matulaba

    Matluba Kurbanova

    @BABA FİNGO niye turk olarak gittin mi cennetlikmi olugorsun 😂😂 kurtlerdemi kafir

  32. Can Abim

    Dünya ADALETSIZKEN HUZUR ARAMAK CAHILCE BIRSEY ÇÜNKÜ HERŞEY MENFAAT OLMUŞ GERISI BOŞ😕😕RABBIMIZDEN VE AILEMIZDEN BASKASI OLAMAZ OLMAMALI ÇUNKU GERÇEK SEVGI BUNLAR

  33. Merve Kazdal

    Nagmeler, mimikler,sesinizin içtenliği ve türkünün gerçekliği o kadar müthiş ki içime içime işledi👏👏👏👏

  34. Hasan K

    Herkes özünü ve kültürünü yaşayacak. Kürt olan insanlar alevilerin kültürünü yaşamıyor ama nedense bizim aleviler kürtlüğe özeniyor ne boş bir kafadır anlamıyorum. Yorum yazanları görünce bunu yazdım. Parça süper.

  35. Bedirhan Başaran

    Sesine bayılmayan anlayamaz

  36. Hakan Yasak

    Lan yorum yapanlar burası sizin etnik kökenizi ya da dini inançlarınızı yazacağınız bir yer değil. TC kimlik numaranızı da yazın tam olsun.

  37. Oya Başar

    Super harika bir yorum ses

  38. Darcin Bayar

    Allahım ya çok güzel

  39. UMUTCAN KARAKUS

    ÇOK GÜZLE

  40. UMUTCAN KARAKUS

    DERDİ OLAN BU ŞARKIYI DNİELSİ AMA BUDA DÜŞNEİ DOTUOLAMZMI BUL BLİYORUM BU ŞARKIYI DNİLEYCE

  41. Süleyman Ucak

    Hellal biremin 🙇

  42. Muhsin Gül

    Ağzına yüreğine sağlık

  43. sevgi yarımdünya

    Mükemmel (●♡∀♡)

  44. Mesut KAZANCI

    Üstadım hani bazen insan bazı şarkıları üstüne alınır ya heh işte sen bu parçada beni anlatmışsın yüreğine sağlık yolun bahtın açık olsun..

  45. Hikmet Yücel

    Yanik ses ciğeri yanmış insana dokunur bende onlardan biriyim

    Hikmet Yücel

    Çok tşk ederim tüm kalbimle sayın özaraz tüm parcalarinizi indirdim telefonu dinliyorum

  46. Aydin Baytemur

    Döndürecez munzur Baba

  47. Aydin Baytemur

    Özaraz

  48. Aydin Baytemur

    Ümit özaraz

  49. Aydin Baytemur

    Yarini sana getirecez

  50. Kaan C.

    Gitti, munzur baba... gelir mi bilmiyorum

  51. Ali Taşan

    Almanyadan selâmlar saygılar ümit kardeşime maşallah duygu dolu yüreğine dert zeval vermesin inşallah RABBİM. Ilk defa böyle yürekten bir duygu selini dinledim ciğerimi yaktın be kardeş 😥😥😥ömrün bereketle dolsun tebrik ederim 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👉🏻🧿🥇👑👈🏻🙇‍♂️🙏🙇‍♂️🙏

  52. Ozgurluk As

    bir sozumuz ve bir duamiz vardi hep....ne sozumuz ne de duamiz oldu...simdi birer dusman gibi....

  53. Leyla Ipek

    Ses çok guzel

  54. zeynep Korkmaz

    Sesinize yüreğinize saglik

  55. Meryem Akyuzum

    Nasıl bir sestir inslh yolun açık olur kardesim

  56. Seyithan Kaya

    Helal olsun senidildimde huzr bulyorum

  57. COK GUZEL HARAKETLER BUNLAR 2

    HER BIJI KURDUSTAN

  58. Emre Erdem

    Bir ÜLKÜCÜ olarak helal olsun aslan kardeşim...

    Nadia azra Oğuz

    Diyorsun ki kurtleri sevmiyorum.

    YUSUF DAG!

    @Nadia azra Oğuz her ulkucu olan kurtleri sevmiomu kurt ülkücüler kendilerini sevmiomu? Ayrimcilik yokk

    Nadia azra Oğuz

    @YUSUF DAG! benim icin onemli olan insan olmak irk ayrımı yok sende öyleysen guzel bi insansin ozaman

    YUSUF DAG!

    @Nadia azra Oğuz irk deil insan olmasi lazim bu vatanin tum evlatlari kardes iz

    Ugur Durak

    Allahan kurban ne mutlu türküm diyene

  59. Kayser Gunduz

    Helal be kardeşim ağzına sağlık sesin cok güzel Allah yolunu açık etsin

  60. Recep Gönüllü

    Bu parçada içsek günah olurmu

  61. Ekin ŞENGÜL TV

    Ağzına sağlık çok güzel söylemişsin.

  62. Seyfullah Arslan

    Azına salık kardeş

  63. fevzı celık

    Hani Derler ya Kürtçe Dinle Kütçe büyü BİZİMKİ DE ÖYLE Bİ ASK.........

  64. Arzu Bingöl

    Kalbimi yaraladın

  65. Yalnız Gençler

    Ben dersimiliyim ✌

  66. Abdullah Beder

    Çok güzel bir sesin var o sese katıl

  67. ırmak Mente

    Çok güzel kardeşim yüreğine sağlık kalbine sağlık

  68. Havvanur Dogan

    Ağzına sağlık normalde pek müzik dinlemem ama seninkileri çok beğenerek dinliyorum.

  69. Aytekin Kiş

    Yüreğine ağzına sağlık gerçekten türkü dinledikçe huzur veriyor sesin bana yolun açık olsun yüreği güzel insan

  70. Araf musa

    Az dinlemedim seni😞

  71. Selçuk Gazioğlu

    Özlenen özlendiğini bilse , yokluğundan utanır !!

  72. Muhammed Yıldız

    Ağzina sağlik abi

  73. Türkü Gözlüm

    şimdi sen niye böyle içten içten söyleyip y ismini kızıma verdiğim Bosnak Feyzamı aklıma getirdin ah be şimdi makedonyalı ile evli ne olurdu sanki bir Türk ile bir Bosnak el ele tutuşsaydı...gitti bi 70 lik parası

  74. Hayrullah Şen

    Seni içimde yaşatmak için neleri öldürdüm bir bilsen! 😥😥

  75. Muhsin Gül

    yüreğine sağlık süper bi parça 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽

  76. Mehmet Kuyaş

    İnsanların Ruhu Kahpeyse Banane...

  77. pusat kurt

    HER DİNLEDİĞİMDE KENDİMDEN GEÇİYORUM

  78. gfsdgfdgf fdgfdgfdg

    Çok güzel yreğne sağlık süper şark 😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥💔💔💔💔💔

  79. Mehmethan Yıldız

    Sesine yüreğine sağlık kardeşim.

  80. Msp Chocolate

    Bi turkü bukadmi icten söylenirr sankii yasiyosun bu türkunünnn sözleriniii helall sanaa inakii hellaaa👏👏

  81. Feyaz Güven

    Babalar soğuk görünür ama sıcaklıgı öldükten sonra hissedilir babanızın değerini bilin

    zirveye tirman tirman

    Aynen kardesim 👍

  82. Elbistan Elbistan

    ALLAH seni MAHZUNİ ŞERİF ve KIVIRCIK ALİ'NİN yolundan ayırmasın...!!!

  83. Çayır Karaagac

    Çok güzel bir ses ya çok

  84. Mesut Kazancı

    Ne yaptımsa ne ettimse getiremedim yetiremedim yürekten söylemişsin yetiremeyenleri anlatmışsın yüreğine sağlık..

  85. Nida Ay ne kadar zaman geçsede unutulmuyor

    Belki görürsün bu bizim muzigimizdi ...

  86. Yakup Sayran

    😳😳😳

  87. Yaren Eler

    Yine burdayım ağlayarak bir sigara yakarak kendimi avutmaya calisiyorum

  88. Davut Güven

    yfuufufreugfdugg

  89. Zilan Özdemir

    Yari geri döndüresin munzur baba.. Tebrik ederim çok güzel😊

  90. Çiçek Teke

    👍👏👏

  91. Gulizar Ebinç

    Elimide açtım günlerce duada etim beni almadı yanına giti giti bırakıp giti

  92. bektaş çakmak

    Tek kelime ile Harika bir eser Ağzına yüreğine sağlık kardeşim

  93. Ergun tugay

    Sesin güzel kardeşim bizi eskilere götürdün bir nebzede hatırlattığın için teşekkürler allah yardımcın olsun.

  94. MERT GÜZELAY

    muhteşem ses yolun açık ola de haydi uğurbe

  95. MOHIKAN

    Bu şarkı tüm babalara gelsin başta süleyman babakuluç

  96. Abdulsamet Özden

    Ağzına sağlık kardeşim yolun açık olsun

  97. Barış Akçay 49

    çok içten canı gönülden söylüyor munzur baba

    ırmak Mente

    👏👏👏👏👏🙏👍✌

Munzur Baba Şarkı Sözü
Munzur baba ben yarimi getiremedim getiremedim

Elini açıpta dua ettiremedim ettiremedim

Ne yaptımsa ne ettimse yettiremedim Munzur baba

Benide al n'olur yanına oy

Ha sen gittin ha ben öldüm bunu bilesin bunu bilesin

Pişman olup tez yanıma geri gelesin geri gelesin

Gittiğin yerlerden yari döndüresin Munzur baba

Beni al n'olur yanına oy
Munzur Baba Anahtar Kelimeler
Halit Bilgiç Munzur Baba Mp3 Kulisi İndir , Halit Bilgiç Munzur Baba Şarkı Sözleri İndir , Halit Bilgiç Şarkıcı Albümleri , Halit Bilgiç Munzur Baba Mobil Mp3 İndir, Halit Bilgiç Munzur Baba mp3 indir ,Munzur Baba Cep Telefonuna İndir ,Munzur Baba Mp3 Downloand ,Halit Bilgiç Munzur Baba Mp3 Kulisi


Bizimle iletişime geçmek, telif hakları, şikayet bildirimi, kaldırma isteği. Mp3 Eklemek, şarkı göndermek ve diğer tüm konularda iletişime geçmek için mp3kulisi @ gmail.com maili üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

oto ekspertizGece elbisesi