mp3 kulisi

Manga - Mihriban

Mihriban
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Mihriban
Boyut
: 3.84 MB
Toplam İndirme
: 52 İndirme
Haftalık İndirme
: 13 İndirme
Tarih
: 17-09-2019
Mp3 indirmek için tıklayın
Kullanıcı Yorumları (Manga - Mihriban )
  1. Tahir Çakır

    Manga gerçekten muhteşem

  2. FEZA MÖR

    Cook güzel olmuş.. yüreğinize sağlık Mango.. tebrikler💐🎼🎤🎶🎧💐

  3. zeynep t

    Efsane olmuş bayıldım 👍

  4. Semiha Yağmur Gülşen

    Ben bu sarkiyi nasil bilmem olm senelerdir surekli manga dinliyorum bi de cok utandim

  5. Strateji & Tarih

    Bu parça bende 1. Sıraya yerleşti çok harika olmuş

  6. nazlı ve ötesi

    FERMANIN MİHRİBAN DEDİĞİ YERDE KALBİM ÇIT GÖZYAŞIM PIT

  7. zehra akbl

    Peki bunu daha yeni görmem ???

  8. maNga deli

    Süpeeeeeeeeeeeeeeeeer😍

  9. Dilan Gözel

    Sadece Türkiyenin değil Dünyanın en iyi grubu maNga. Bu nasıl bir yorum olmuş tüylerim diken diken 😍😍 her dinlediğimde keşke adım Mihriban olsa diyorum

  10. Ateşi Tarikati

    Şair Abdurrahim Karakoç'a da rahmetler olsun!

  11. GAMEMAFIA

    Dımbıllan konserden gelenler burdamı

  12. Müjgan Çakır

    Mangaya kötü diyen mal

  13. Emre İnce

    Daha önce keşfetseydim keşke

  14. Burak Feruz

    205 dislike . Ne girdi ki?

  15. Yucel Memiş

    ABDURRAHÎM KARAKOÇ İYİ Kİ YAZMIŞ MİHRİBANIHER TARZA YAKISIYOR.MANGA DA ZİRVEYE TAŞIMIŞ❤

  16. Efe Kaan Dağdeviren

    Ayrılıktan Zor Belleme Ölümü...

  17. MüzikTürk

    Aşka hudut çizilmiyor Mihriban

  18. Fatih Uysal

    Ses ver muhittin abi 😂

  19. Ayşenur Aslan

    Ama bu çoook güzel 😻

  20. No Name No Surname

    Mükemmel yaw

  21. Hacer İçge

    Tüylerim diken diken oldu.👌👌👏

  22. Yirmi Sekiz

    Kalite ayrı bir şey sen şiir yaz türkü olsun coverlansın her şekli güzel olsun. Hepsi üstad bence

  23. Süleyman Türk

    Herkes isini yapsin bro bu sarkilar size gore degil

  24. Gülenay Peynircioğlu

    Olmamış

  25. 로즈levana

    maNga yapar da güzel olmaz mı ❤️

  26. Hanni Jr

    Hiç beğenmeyen bir benim galiba

  27. Jr. Aykut

    Zevk vermeye başladı çektiğim acılar şimdi alıştımAlıştım yalnız bitirdiğim yolculuklara bir seferi misaliHer yerde anlatır olmuşlar yenilgiden doğan zaferimi Vicdanın varsa biraz dönme geri, dönme geri zalımın kızı :D

  28. Kanatsız Melek

    Sevilen seveni düşürür dile

  29. Aytac Ali

    Kurban olurum be size!!!❤️❤️

  30. leyla özcan

    Muhteşem

  31. Yusuf İlban

    Sene 19 şamataya devam

  32. Berke Özaydın

    burdan ecemn annesnin amk

    Elif ecem Erdem

    ayp oluyor kardş

    Gülfem

    Berke nabıyon aq malı

    Berke Özaydın

    Gülfem kes yarram

  33. Buse Gül Gökdere LMH

    Her nesnenin bir bitimi var ama, var amaAşka hudut çizilmiyor Mihriban, sevdiğim Mihriban..12.03.2019

  34. Perfect Triple

    Ne kadar yakismis sesi,cok hos...

  35. Aslı Burakcin

    Dislike senin kıçına girsin emi😒

  36. yusuf sd

    608 bin 805 görüntüleme 16.2.2019güzel

  37. İsmail Kasım

    En güzel aşk şiirine yazılmış muhteşem beste. Ayrılmayıp birleşince neler olabileceğinin bir örneği. Abdürrahim Karakoç ve Musa Eroğlu bunu gösterdiler, Manga çok güzel modernize etmiş.

  38. yanma

    yar deyince kalem elden düşüyor,gözlerim görmüyor, aklım şaşıyor

  39. yusuf sd

    598bin 268 görüntüleme

  40. Ayşenur Sönmez

    Bir cover bu kadar mı güzel olur işte bu yüzden maNga 💙💙

  41. Sefa Alper

    yeni keşfettiğim için utanıyorum kendimden...

  42. Selçuk JK

    Orjinalinde olmayan kısımları çıkarsanız Türkiye'nin en iyi coverı olacak.

  43. God dess

    Səsinə aşiq olduğum adam 💜 #9ilim

  44. Mihriban Siyi

    Vicdanın varsa biraz, dönme geri..

  45. ne İSTERSEN

    manga Mihriban şarkı sözleri zaten ezbere biliyoz...

  46. nuri kalbiduri

    Abi sen gerçek bir kralsın

  47. Ayşenur Sönmez

    Yine yapmışsınız yapacağınızı efsaneeeee

  48. Mahmut Akköse

    20/10/2018?

  49. Yusuf Cihangir Çetiner

    Hiçbir boktan gelmeyenler +1

  50. Nur K

    Çok güzel olmuş be💮❣️

  51. FERCİM Feyza

    maNga o sen olsan bariyi söylese bile dinlerim

  52. Kübra Arslan

    kara kaşlı kara gözlüm şu yelloz Mihriban şarkısında bile gönlüme dert düşürüyorsun

  53. mihriban karakurt

    İsmim bana hiç bu kadar güzel gelmemişti 😌😍

  54. Muhammet YILDIRIM

    Çok iyi ... Şu beğenmeyen sığırları da en yakın ahıra kapatmak lzm...

  55. Frisk Dreemurr

    O rap kısmı varya ölmelik tam

  56. Serhat Kaan Demiraslan

    Ulan çok dinleyenleri yok herkes tarafından biliniyorlar ama dinlenmiyorlar nedense üzülmüyorum gerçi çünkü buraya gelip de ayda bir bu şarkıyı dinleyenler kadar kimse kimseyi sevmez zaten maNga <333

  57. Hakan ATEŞ

    Her nesnenin bir bitimi var ama

  58. Muhammet Çalka

    Sizce de giriş müziği Game of thrones müziğine benzemiyor mu ?

  59. fevzi çakmak

    çukurda çalsa best olur amg :D

  60. MaNga Deliler Topluluğu

    153 disslike : sağırlar "neden şarkı hala başlamadı" deyip de beğenmedi herhalde :D

  61. Alpcan Aksoy

    ah ulan mihriban

  62. Oğuzhan Akar

    Kapat şunu ferman abi

  63. Alper Yurdakul

    rastgele denk geldi ben bunca zaman nasıl kaçırmısım bu parçayı... duyar duymaz insanın bastırdığı ne kadar acısı hüznü varsa gün yüzüne çıkartıyor bu şarkı... ağzınıza gönlunuze sağlık manga grubu

  64. Busra //

    Spotify’a konulsa keşke

    barışcan özay

    Spotify'da var zaten :)

    Busra //

    barışcan özay aa cover listelerinde bulunuyormuş çok teşekkürler

  65. OĞUZHAN KARAKAYA

    O değilde zaman su gibi akıp geçiyor....

  66. Berke Dur

    3-4 kez dinleyince bağımlılık yapıyor

  67. sbl k

    Şahaneee okumuşlar.....Kaliteli insanlar.....🎶🎶🎶👋👋👋

  68. Snish

    maNga 1 numara ♥ ♥

  69. Dogukan Tombul

    Cok guzel olmuş, canlı dinlemek isterim.

  70. pöh jöh

    İnşallah manga bitmez Nolur su gurubun elinden tutun bitmesin

  71. Nejbir

    Türkiyede manga diyorum 👍👍👍

  72. bağlaç olan de ayrı

    MaNga farkı

  73. Berkay YILMAZ

    bi şarkı ancak bu kadar kaliteli olabilirdi

  74. Dohtraki #

    Çocukluğumuz rockçıları efsane olmuş

  75. LocoBlanco

    Kanima girdi resmen amk !!!!

  76. Gülendam Önder

    Tek kelimeyle muhteşem!! Özellikle mihriban türküsünün orjinal yerlerini söylerken kalbim patlayacak gibi oluyo.. Bence çok duygu yüklü söylemiş. En azından bana öyle geldi. Mükemmel !

  77. Nigar Abdullayeva

    Fermanin sesi♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  78. Nigar Abdullayeva

    Superrrrrrrrrrr

  79. Meryem Üzüm

    Manga... Çocukluğumsun, gençliğimsin, geleceğim olacaksın.

    jameyi huye dhdh

    Hah sende mi burdasın sfsffs

  80. onur pamukcu

    Çok yazık olmuş güzelim Türküye.. Akorlar, kök sesler komple yanlış.. yakıştıramadım Manga ya üzgünüm.. resmen ezilmişler türkünün ağırlığı altında ... olmamış !!

  81. Kevser Durna

    Orjinalinden daha güzel.

    Dj Crazy Niyazi

    Kevser Durna siktir deli

    Kevser Durna

    Senin gibi gerizekalılarla muhattap olmaya değmeyeceği adından belli.

  82. Halil İbrahim Kayhan

    Muazzam.

  83. Emrah Karatas

    46mn olunca uyandırın

  84. Vera Blackwell

    Kapat şunu muhittin abi

  85. Mete Atsız

    maNga için!

  86. Ayşe Kaya

    ne guzel bir harmoni bu be bayildim

  87. BLGN

    sağlam bi manga hayranıyım ama olmamış :(

  88. yusuf ziya bilici

    👏👍

  89. Arda Avci

    Dislike Musa Eroğlu

  90. G Y

    Muthiissss

  91. yamakashe87

    "Sarı saçlarına, deli gönlümü;Bağlamışım, çözülmüyor Mihribân!Yâr deyince, kalem elden düşüyor!Gözlerim görmüyor, aklım şaşıyor!..""Merdiveni kırık bir kuyunun dibinde, bıraktın beni! Her sıçrayışta, zincirler aşağı çekti cesâretimi... Yenik uyandığım her sabah, kaçırdın benden gözlerini! Vicdânın varsa biraz; dönme geri, dönme geri...""Ayrılıktan zor belleme ölümü, ölümü!Görmeyince sezilmiyor Mihribân; sevdiğim Mihribân!Önce naz, sonra söz ve sonra hile!Sevilen, seveni düşürür dile!..Seneler, asırlar değişse bile!..Eski töre, bozulmuyor Mihribân!..""Zevk vermeye başladı çektiğim acılar, şimdi alıştım!Alıştım, yalnız bitirdiğim yolculuklara, bir seferi misâli...Her yerde anlatır olmuşlar, yenilgiden doğan zaferimi! Vicdânın varsa biraz; dönme geri, dönme geri...""Ayrılıktan zor belleme ölümü, ölümü!Görmeyince sezilmiyor Mihribân; sevdiğim Mihribân!Her nesnenin bir bitimi var ama, var ama!Âşka hudut çizilmiyor Mihribân; sevdiğim Mihribân!.."Söz / Güfte: Abdurrahîm KarakoçMüzik / Beste: Mûsâ EroğluMüzik Prodüktörü: Yağmur SarıgülRap Sözler: Fermân Akgül & Düzenleme: maNgaMûsâ Eroğlu ile Bir Asır (2015) #GelenektenGeleceğeBir Dem-i Nevbahar; Sevgilerle...facebook.com/HasisSarraf/posts/1679550668732992#UmûdaTohûmEk #BirHayâlKur #BirŞiirAteşle"Bir yerden, bir yere uçuyorsa kuşlar;Mevsimler değişmiştir! İnsânlar da..."

  92. Murat Işık

    Sunu kapat ferman abi 😩🤣

  93. Kevser Durna

    Şarkıyı ne zaman 1 milyon yapacağız arkadaşlar?

  94. Saygın Güneş

    VARTOLU DUYMASIN

  95. Onur Kaya

    Rap kısmı olmasa olurmuş. Böyle bir sanat eserine gitmemiş hafif kalmış. Böyle eserlerin orjinali bozmamalısın.

Mihriban Şarkı Sözü
Sarı saçlarına deli gönlümü bağlamışım, çözülmüyor Mihriban
Yar değince kalem elden düşüyor
Gözlerim görmüyor, aklım şaşıyor
Merdiveni kırık bir kuyunun dibinde bıraktın, ha
Her sıçrayışta zincirler aşağı çekti cesaretimi
Yenik uyandığım her sabah kaçırdın benden gözlerini
Vicdanın varsa biraz dönme geri, dönme geri
Ayrılıktan zor belleme ölümü, ölümü
Görmeyince sezilmiyor Mihriban
Sevdiğim Mihriban
Önce naz, sonra söz ve sonra hile
Sevilen seveni düşürür dile
Seneler, asırlar değişse bile
Eski töre bozulmuyor Mihriban
Zevk vermeye başladı çektiğim acılar şimdi alıştım
Alıştım yalnız bitirdiğim yolculuklara bir seferî misali
Her yerde anlatır olmuşlar yenilgiden doğan zaferini
Vicdanın varsa biraz dönme geri, dönme geri
Ayrılıktan zor belleme ölümü, ölümü
Görmeyince sezilmiyor Mihriban
Sevdiğim Mihriban
Her nesnenin bir bitimi var ama, var ama
Aşka hudut çizilmiyor Mihriban
Sevdiğim Mihriban
Mihriban Anahtar Kelimeler
Manga Mihriban Mp3 Kulisi İndir , Manga Mihriban Şarkı Sözleri İndir , Manga Şarkıcı Albümleri , Manga Mihriban Mobil Mp3 İndir, Manga Mihriban mp3 indir ,Mihriban Cep Telefonuna İndir ,Mihriban Mp3 Downloand ,Manga Mihriban Mp3 Kulisi


Bizimle iletişime geçmek, telif hakları, şikayet bildirimi, kaldırma isteği. Mp3 Eklemek, şarkı göndermek ve diğer tüm konularda iletişime geçmek için mp3kulisi @ gmail.com maili üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Sitemap