mp3 kulisi

Keişan - feat Vrdv-Para Para

feat Vrdv-Para Para
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: feat Vrdv-Para Para
Boyut
: 3.25 MB
Toplam İndirme
: 57 İndirme
Haftalık İndirme
: 0 İndirme
Tarih
: 24-05-2019
Mp3 indirmek için tıklayın
Kullanıcı Yorumları (Keişan - feat Vrdv-Para Para )
  1. Ghostemane

    RAP DEĞİL BU OROSPU COCUKLARI AT GÖZLÜKLERİNİZİ SİKEYİM TRAP BU TRAP RAP KAFASIYLA BAKMAYIN ARTIK ŞU ŞARKILARA SİKEYİM SAGONUZU CEZANIZI RAPİNİZİ EĞLENMEYE BAKIN AMINA KODUKLARIM YA SİKİCEM EN SON BİRİNİZİ

  2. Ramazan Fırat Yılmaz

    Bu şarkılar nasıl milyon olmuyor ?

  3. Tarık Aksa

    0:24 saniyede ki sesden sonra varya youtubea şarkı atmanı ömür boyu yasaklardım

  4. Nerede Teknoloji

    Hepiniz şarkı sözlerine takmış. Evet şarkıda çok fazla sürtük kullanılmış ama bir sürtüğede hanımefendi diye hitap edemezsiniz.

    aile behzat

    Yetişkin bir Keişan bi dakika içinde 9999 kere sürtük diyebilir Ajsjsjdjd

  5. Osman Tr

    sarki kotu olmus fakat adamin tarzina konusmaniz sacma

  6. SpastikGamers'ın Gizzemli Bir Takipçisi

    olm kendi köpeğini niye kıyaslıyon amk orayı anlayamadım

  7. TurtleFlow Official

    ''İçinde para varsa olayın içine düz atlarım , çünkü artık daha belirgin bu yüz hatlarım.'' şimdiiiii new school dinleyici arkadaşlar size güzel bir örnek bu 2 bar kulağa hoş ve anlamlı gelebilir sizin anlam noktasında sıkıntı yaşadığınız bir konu bu , hece ölçüsü ve kafiyenin olması size anlamlı gibi geliyor fakat anlattığı hiç bir şey yok yüz hatlarının daha belirgin olması neden olayın içine düz atlamasına sebep oluyor ? :D bu şarkı dinlenme demiyorum ağzına sağlık kei.Ama ben böyle bir lirik yazsam bunu kimse görmeden silerim. :)

  8. Berkan Bulut

    Hiç biri de dememiş ki ordaki para neden Türk Lirası değil

  9. OSMAN

    Efsane olmuş siktir gidin amk fakirleri

  10. Sesegel

    Ne kadar para istiyosun çabuk söyle daha fazla rap yapma

  11. Sesegel

    Bunlar da rapçi sagopa ceza joker no.1 patron gibiler de rapçi adaletsizlik amk

  12. mehmet cetinkaya

    Şarkıyı beğenmiyorsabız disslike tuşuna basıp çıkabilirsiniz bu kadar kötülemenize gerek yok KEİŞAN <3

  13. Busy Man

    Parra Parra Parra varlıgı dert yoklugu yarra

  14. Erdenay Mıhçı

    Salak goldrn kadar beynim yok hıamına

  15. Mert Furkan Eroğlu

    S*kimin peşinde her bi' kurwa- Yakaladın beni El-Polako...

  16. BiRaZ PaRA BiRaZ SeN

    Efsanee olmuş be broo

  17. Arthur 69

    Yorumlara bakıyorum hep linç yedirmişler aslında bakarsan içinde baya bi gönderme var şarkıda ama adamın tarzı böyle Benfero ne diyo mesela dinlemiyorsan Siktir Git şarkı pek güzel değil ama bi çok rapciye gönderme ve gerçek var iyi dinleyin

  18. elif akcam

    sesi kısın klibi izleyin süper

  19. Untoque

    Ya hiç bir şeye takılmadan dinleyip geçiyorum. Sözler, ritim falan umrumda değil. Oyun oynarken arkadan açıyorum ve gayette eğleniyorum. Bok atıp durmayın

  20. İsmail Çelebi

    Rapin amina koydugun icin tesekkurler

  21. Anıl ÖZTÜRK455555

    Parayı sikiyim amk ne paraymiş ölüsünü sikim amk sahtesiyle gerçeği arasında tek fark mühürlü amina koyum mühür kalksa herkes zengin kapitalistlerin ANASİNİ SİKİM

  22. İlkhan

    Keişan trapi bitirmek için getirilen bir proje misin doğru söyle?

    Sesegel

    İllumemati keisan

  23. elraennizm

    adam şarkı sıçıyor herhalde +1

  24. Yeah yeah Ssss

    Şarkı gayet güzel bu tarzı beğenmessen dinlemessiniz amk malları gelip salak salak konuşmayınBu tarz trap müziklerinin konusu gayet açıkKADINLAR UYUŞTURUCU PARAAmerika’da adamlar kaç yıldır bu tarz müzik yapıyor türkiyede de gayet güzel ilerliyor o yüzden siz bir siktirin gidin...

  25. Adil Cetinkaya

    Tüm paranı bir klipte harcarsan böyle retro klip koymak zorunda kalırsın amk

  26. Alparslan Demir

    La yeter yeter içinden Geçtin hip hop ın

  27. volkan aslan

    yeter artık paylaşma amk götür evinde dinle

  28. JOKER FANI

    direkten döndü keişan ölmeyi bayılmak sanan

  29. alper yakut

    Autotune = Para

  30. Tunahan Yıldırım

    Albümü yaparken acaba bir kere dönüp baktın mı ? Bütün şarkıların ilk yaptığın şarkının sürekli kopyası bunu sen bile inkar edemezsin. Anlatmak istediğin şeyler bile özgün değil.

  31. Sertan Serbest

    Her zamanki gibi disslike. Bu devam etmesin soğudum kendisinden.

  32. Birsel Sevimli

    Keişan: para para Şanışer:yakalım bu para yi ve son bulsun bu saçmalık

    İsmail Çelebi

    Kolesi oluyorsunuz pahali kumaslarin (gucci)

  33. İsmail Enver Paşa

    Anladık amk paranız var orospunun var arabanız var yeter

  34. İsmail Enver Paşa

    Madem zenginsin çek bi klip tüm albüme de görelim kaliteni dümbük

  35. 芫Miandra

    *Ulan adama bok atıyosunuz siz yapında dinleyelim amk*

    SAYB OFFICIAL

    Kanka tamam emeği var ama tüm şarkılarında para para demesi hoş değil yani lirikalite kalmıyor rapin özünde bunlar yok

    Kürşat Çobanoğlu

    CYB808 bu trap ya hani lirikalite ikinci planda kalıyor zaten. Lirikaliteye bende önem veririm ama trapte de bu eleştiriyi yapamazsın.

  36. şükrü dündar

    Bu ne yaaa iyi ki de nefret ediyorum küfürden başka bi şey yok bu ne yaaaaaaaaa öğğggg geldi bende zannettim bi şeye benziyor ama yok yani küfür dinlemeyi o kadar çok seviyoruz adam afedersiniz anamıza küfretse dinlersiniz yaa insan gibi bi şeyler yapsanızda dinlesek 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 sadece kusmuk çıkarıyorum

  37. Molotoflu Vodvil

    Keişan autotone ile bir kevaşeden farkı olmadığını göstermeye devam ediyor

    Mert Genc

    once autotune yazmayi ogren amk

    Molotoflu Vodvil

    İlgimi çekmeyen şeyleri ezberlemeyi pek sevmem. Prensip meselesi olarak sana küfür etmeyeceğim.

  38. Ozan Harnuboglu

    Güzel şarkı

  39. Ozan Harnuboglu

    Bu şarkıyı sadece fakirler anlayabilir

  40. Yerinde Duramayan Adam

    Ulan Kei insanın bi amacı olur hedefi olur hep daha iyisini ister ama sen 10 yıl ara verip üstüne bu kadar boktan albüm, lirik, şarkılarla geliyorsun yanına da iki tanınan sözde rapçi alıp dinlenmeyi amaçlıyorsun yazık ya zavallısın

  41. İcaZZ Resmi

    Bu tarz müzikleri sadece yapanların değil dinleyenlerinde annesini sikim

  42. Fehmi Canlı

    Eskiden bu kanalda ne güzel parçalar çalardı.

  43. Snei samurai

    Kendi sözlerim daha anlamlı

  44. Daha fazla Bilgi edinin

    SÖZLERPara para para para Para para para paraPara para para paraPara para para paraPara para para para Para para para paraPara para para paraPara para para paraPara para para para Para para para paraPara para para paraPara para para paraPara para para para Para para para paraPara para para paraPara para para paraPara para para para Para para para paraPara para para paraPara para para paraPara para para para Para para para paraPara para para paraPara para para para

  45. Azil

    Bir Ethnique Punch'a bak bir de buna. Çıta.

  46. Yunus Emre Erbek

    Kei siktir git lütfen piyadadam

  47. SAYB OFFICIAL

    bıkmadın amk bu para konulu raptan siktiniz hip hop kültürünü ben ferodan khontkar dan ne farkınız kaldı ki

  48. Jr Berko

    Sıktı artık amk hertarafta karşıma çıkıyon aq ne suçum var benim .

  49. slyerspro

    Keisan seri üretim aq jsjshsbs

  50. barış erdem

    Kötüüüü

  51. Anıl Kurcal

    AGA LYRICLER ÇOK DAHA İYİ OLABİLİR KEİŞAN BİTMİŞ AMK.

  52. Gökhan Zihni

    Anca konuşuyonuz burdan beğenmediysen dislike at geç. daha iyisini istiyosan da kendin yap

  53. Ozan Karatas

    Efsane olmuş bence

    Samet Demiray

    yaptıklarım takdir görmedi bitch havam kadar diyişi çok hoşuma gitti gerisini bilemem

  54. AEZ295

    eski keisan vardi agab

  55. Erdem Kekec

    Sarki benim degil, ama yemin ederim ben utandim amk.Böyle bos sarki yapacaksan , hic yapma ozaman

  56. Emir Yılmaz

    bu adam da sıkmaya başladı

  57. Sait Can SARITAŞ

    Yeter sevmiyorsan dinleme abi bu kadar basit niye insanları linç ediyorsunuzki

  58. Tugra Gok

    Gerçekten yolun sonundasın keişan güle güle...

  59. FÜSO 666

    Amınakoyum yaptığınız rapin

  60. Emir

    keşke lamborghini gibi bir şarkı ve klip yapsaydın ve 1 yıl sessiz kalsaydın. Değerin artardı emin ol

  61. at kafası hanedanlığı

    Adam güzel şarkı yapıyor çok tepki gosteriyorsunuz

    Anıl Özcan

    Ezgi Dönmez Kötü ya da iyiliği tartışılmaz fakat Keişan için eski tadı veriyor denilemez. :/

    Ozan Harnuboglu

    Türkiye geriden geliyor ondan bu tepkiler. Bencede güzel

    at kafası hanedanlığı

    @Anıl Özcan evet eski keişan kadar olmasada buda güzel ve bayağı emek veriyo

    İsmail Çelebi

    @Ozan Harnuboglu neden guzel oldugunu aciklarmisin ?

    Ozan Harnuboglu

    @İsmail Çelebi türkiye deki şarkıların geneli aşkla alakalı amarikalılar kaldırım taşına bile şarkı yazarak ünlü olabiliyorsa türkiyede aşk konusundan çıkıp farklı konularda şarkılar yapmalı ve kulağıma hoş geldiği için böyle düşünüyorum

  62. bextiyar clash

    Boş yapmayın aq beyenmiyosanız siktirip gide bilirsiniz

  63. Ufuk Kamber

    Hobi oldu amk düzenli olarak girip disslike atıp çıkıyorum

  64. kinqo!

    Eskiden Aranan Adam olan Keişan, şimdi Kaçılan Adam oldu. YouTube'a girmekten korkuyoruz yeni şarkı çıkarmışsındır diye be usta!

  65. kinqo!

    *Anlayın,* *özgün* *olmadıkça* *özgür* *olamayacak!*

  66. huseyin yigit

    çok güzel yapmışsın birdaha yapma abi

  67. MEMİ emin

    yaşıyoruz ölmemek içini de atın lan

    Engincan Akkurt

    delaredo geri döndü ryhme elinmin kiri

  68. CAN DEMİR

    Para kadar değerli şarki yapmışlar nigaaa

  69. A. Baran [TDMG]

    Bu şarkılar ne lan

  70. Emirhan Uzun

    Keişan sal artık amk yapamıyorsun işte sal autotune kendi söylesin yakında sözleride autotunea yazdircan

  71. Sovilo07 alov

    10 yil atacagin her sarkiyi attin yetmez mi amk

  72. Kürşat temirci

    Bu mala trap yakışmıyo aq bi anlamadı gitti

  73. Oguzhan Sahin

    Buna kim dedi sen iyi rap yapıyon diye

  74. Emrah Korkmaz

    Boş yapıyorsun keişan yapma

  75. x kişisi

    Adam Lil Pumpa benzemeye çalışıyor belki

    Fehmi Canlı

    Şuan benzedi kanka bak

    x kişisi

    @Fehmi Canlı hkfvkfnk

  76. Wision

    siz trap yapmayın mk amerikan rap özentisisinz amk

  77. Ferhat Akın

    Keişan:Bende söyleyebilir miyimAutotune:Banane amk geç kenara sahne benim

  78. 9999 6666

    Keişanın her yeni paylaşılan parçasından sonra bundan daha bok olamaz herhalde diyorum sonra yeni bir keişan parçası geliyor

  79. Batuhan Şekerci

    Aga bok gibi hll

  80. Anestezi siyah

    keişan hayatına hiçbişey katmamış yorumlar efsane kitle efsane ne dicemi bilemedim

  81. Erman A.

    Bu sağlam olmuş bak

  82. mami F.

    Beyler çok gidiyonuz adamın üstüne tamam bok gibi olsada içiniz de kalsın yorumlariniz

  83. Deadman

    olmadı bro...

  84. Ketsu eki

    Keişan yeter Bee mükemmel yapma artık

  85. Doğan Kaşcı

    bi dur artık aq osurur gibi şarkı çıkartıyon sürekli

  86. Ferhat Akın

    Parayı bulan adamdan rap çıkmaz sen bırak bu işleri

    Ozan Harnuboglu

    Adam parayi bulmuş olsa para para para demez :)

  87. Ferhat Akın

    Keişan seri üretime geçti adam günlük şarkı çıkartıyor aq

    Yasin Avci

    Aptal misin adam albüm çıkardı her gün 1 şarkı atıyorlar işte

  88. Kaide Rap Music

    ağlamayın lan olmuş işte

  89. Melokelo156 q

    Artık görmemek için engelliyim diyom ama kanal güzel sen boka çevirdin eski haline dön

  90. Enes Yalçın

    Sımdı burdayım ama dislike atıp cıkıcam merak etmeyın

  91. İlkay keskin

    Yeter artık sıkmadımı bu klipler ( şarkıya bir lafım yok )

  92. İsmail KIYAK

    Dislike atmaya geldim

  93. Meraklı Bey

    Albüm çöp sadece "Görmedin Böylesini" güzel

  94. Yavuz Şahin

    gerçek rap dinlemek isteyenlere fuchsdan gelsinsözleri anlamak istemeyenler tını isteyenler dinlemesin zaten bir şey anlamaz. bu şarkı denginiz değilhttps://www.youtube.com/watch?v=CdM9BUeb4p8

  95. fatih byrk

    Biraz altın lazım yada para para para 😎

  96. İsmail Yüce

    Keisan;para para lambo scort scort yee ye ıh ıh

  97. Tayfun rexoLLa

    BAYDI ARTIK AYNI KELİMELERİ BİNLERCE KEZ SÖYLEMENİN Bİ ANLAMI YOK AMK GELİŞMEN GEREK PARA PARA NEREYE KADAR

feat Vrdv-Para Para Şarkı Sözü
feat Vrdv-Para Para Şarkısına ait şarkı sözü bulunamadı. feat Vrdv-Para Para Şarkısına ait şarkı sözlerini eğer biliyorsanız bizimle paylaşabilirsiniz.
feat Vrdv-Para Para Anahtar Kelimeler
Keişan feat Vrdv-Para Para Mp3 Kulisi İndir , Keişan feat Vrdv-Para Para Şarkı Sözleri İndir , Keişan Şarkıcı Albümleri , Keişan feat Vrdv-Para Para Mobil Mp3 İndir, Keişan feat Vrdv-Para Para mp3 indir ,feat Vrdv-Para Para Cep Telefonuna İndir ,feat Vrdv-Para Para Mp3 Downloand ,Keişan feat Vrdv-Para Para Mp3 Kulisi


Bizimle iletişime geçmek, telif hakları, şikayet bildirimi, kaldırma isteği. Mp3 Eklemek, şarkı göndermek ve diğer tüm konularda iletişime geçmek için mp3kulisi @ gmail.com maili üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

oto ekspertizGece elbisesi