mp3 kulisi

Lust - Aslında

Aslında
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Aslında
Boyut
: 2.61 MB
Toplam İndirme
: 1638 İndirme
Haftalık İndirme
: 79 İndirme
Tarih
: 31-10-2019
Mp3 indirmek için tıklayın
Kullanıcı Yorumları (Lust - Aslında )
  1. sena bassayel

    şarkııı çook güzeel laan

  2. MUHAMMED DEMİR

    22.11.2019 :d

  3. GACHA DARKMOON

    Hala dinleyenler?

  4. zInfazcıMCPE

    Zaman Gelecek , Hemde Öyle Bir Zaman Gelecek ki , Üzüldüğümüz Şeylere Gülüp Geçeceğiz...__________________________________________________________________________________________Abartılı olarak da istemiyorum yorumu beğenirseniz gelip yine bu şarkıyı dinleyeceğim.

  5. Esra Akgün

    Çok güzelsin be

  6. NoNaMe /gizli/

    İlk ciktigindan beri dinliyorum ama yorum birakmamistim simdi nasipmis. Buralar degerlenmeden biz bizeken bi yorum birakayim 2019 Kasim

  7. Keyto Gamer

    17 Kasım Pazar Saat 12.42 Yanımda Uzun saçlı sarı güzel mi güzel balık etli bi hanımefendi oturuyor ismi de Yağmur , yağ bana yağmur hadi öptüm çav

  8. Bilgisayar Mühendisi

    Aslında çok doldum..

  9. powerless -

    Arkadaşlar şarkının lyrics hâli kanalımda var. Bakarsanız ççoook mutlu olurum :')

  10. rüya ayaz

    Bir kız sevdim gül gibi, Yaktı beni kül gibi...

  11. Mehmet Yazıcı

    Neyse surda rez alalım bir daha değerlenir buralar

  12. Kliccres PW

    baya oldsunuz amk

  13. Muhammed Sefik Gulcan

    Seni seviyorum Ecrin (little devil12)

  14. YAREN ELİF ÖZELMİŞ

    Yarın tarih sınavım var ve ben içimi acıtan o kişiyi düşünmek yerine sınava çalışmalıyım belkide onu bir gün unuturum ama verdiği sözleri, anılarımızı, mutluluklarımızı ve ençok da acılarımı unutamayacağımı biliyorum ama alışmak gerekiyor öyle değil mi ? Evet sonuç olarak belkide biz bir mahallenin yan yana duran ama farklı zamanlarda yanan sokak lambalarıyız. Seni çok seviyorum Papatyam .'22.05' Y♡İ

  15. Esna dersin

    mrb sökeliyim xd.

  16. Bora Deniz Akkuş

    OLDUZ lan biz

  17. Erhan Salim Kumtaş

    unutmuşsunuz lan

  18. dedexan resul

    2 gün bundan başqa şarkı dinlemedim💔💔

  19. Bir Yüzücü

    Bu şarkıyı yeni keşfettimiğim için çok üzüldüm lan 05.11.2019

  20. Sabırsız Gt

    Bu şarkı ileride patlicak #rez alın

  21. *Cemre YILMAZ*

    Berkcan güven in sesine acayip benziyo aq

  22. • Ege •

    Burada en genç benimdir.Hep derlerdi “Bu yaşta bu kadar olgun olma iyi bir şey değil” diye.Haklılarmış meğerse.Geceleri sadece şu soruyu sorarım kendime “Adam olabilecekmiyim lan ben?”

  23. Ulash Alan

    1:14 ananı sikim tek kişi oldu aq

  24. Seval Mendes

    Aşk bize bir şans vermez mi

  25. Sevgi Mehmed

    Sevdiğimle sevdiğinin şarkısıymış

  26. Cavit Kanıöz

    18.04.2019

  27. Kaan Tuncan

    Yoklama burda olanlar like

  28. EV ÖDEVİM

    Bunu fun4kemal olan kemal söylüyo dimi, yani reşit kemal f4kemal mi

  29. Zeynep Zehra Özkan

    her dinlediğimde ruhuma bir daha dokunuyor

  30. siyahokyanus 88

    Hayatımda duyduğum en iyi şarkı ❤

  31. rhiawick

    oluyo bana boyle arada

  32. Ülker Sarıca

    Gerçektende dinledinde içini karincalandiran sarkilardan biri

  33. BZWT

    Sadece.. Boş ver 😞

  34. ayşenur ‘

    ooof of

  35. demir ayvazoglu

    1:28 tam burası....

  36. splendid losers

    Yuh amk 700b

  37. Dila

    Uzun zamandır en sevdiğim şarkısın sanırım yerin değişmeyecek ❤️

  38. Efe Enes Yalçın

    13.10.2019 saat 03:11 aldatıldığımı öğrendiğimden 1 saat sonrası iyi geceler..

  39. joe kerr

    Yanlışlıkla keşfettim ve düştüm amk harika

  40. MaxalyaYT

    BU ŞARKI SEVDİĞİM BİRİNİN ŞARKISI VE GÖRMESİ İÇİN Bİ LAYIK ATINDA ÜSTE KALSIN GÖRSÜN Bİ

  41. İremnur Ak

    Aşk bize bi şans vermez mi?

  42. Buğra Ünlü

    Yeni kesfettim mükemmel sarkı

  43. • beng

    merak edecek olursan; evet özlüyorum, gökyüzü kadar

  44. gönül akgül

    Burhan abi ben Emre bi kalp atarsan sevinirim 😊

  45. Yaren Şengül

    Aslında çok doldum

  46. The Bhj [TDMG]

    :d bunu eskindende görmüştüm ama izlememiştim ayıp etmişim

  47. Büşra Tonçer

    aşk bize bir şans vermez mi..

  48. Sude Çetinkaya

    keşke o gün yanına gelmeseydim, keşke bana o sözleri söylemeseydin, keşke omzunda ağlamama izin vermeseydin, keşke kendime bir şey yaparım diye beni yalnız bırakmamaya çalışmasaydın, keşke hiç olmasaydın. sadece bunu diliyorum, keşke hiç gülmeseydin bana.

  49. İsmimden Sanane

    vay be kemal sen paylasmistiniz cok mutluyudunuz ne ara 6 ay gecti be..

  50. Gacha Light TR

    Bu şarkı da tik tok da çıkarsa isyan ederim aq

  51. Naughty Furkan

    *YERİMİZİ ALALIM*

  52. NaLi

    Herhangi bir yayıncıya donate olarak yollayın şunu

  53. Ayse Melek

    #rez alalım

  54. ŋყąŋզą

    'ASLINDA ÇOK DOLDUM'

  55. Xayah

    Biz sevgiliyken bu şarkı yeni çıkmıştı instagramda görüp dinlemeye başlamıştım ona da önermiştim. Şu an ayrıyız umarım hala buraya gelip dinliyorsundur

  56. Hira Azak

    30.09.19Yıllar Sonra Karşılaşmak Ümidiyle 2023 Kitlesi Like Atında Hatırlayalım gerçi Unutmak Mümkün mü

  57. muhammet veli

    helal olsun :)

  58. boşver

    Çok güzel lan

  59. Siyah Saçlı

    #rez iKinq

  60. Ümit Gürbüz

    aşk bize bir şans vermez mi?

  61. ornideniz

    1m ye az kaldı hadi bastırın

  62. • beng

    _belki başka bir hayatta gözlerin gözlerime değerse_

  63. Ali Reyiz

    ... 🚬🚬🚬

  64. NaLi

    Müthiş birşey

  65. Ali Reyiz

    benim adim mahmut senin adim mahmut uning adi mahmut

  66. Tik Tok vidyoları

    Abi bu sadiq benim ruhuma giriyo cok guzel

  67. Yağmur Aslıhan

    çok iyi aq

  68. long &handsome

    animasyon güzel olmuş reissss

  69. Emir

    Ne içten söylemişsiniz be

  70. king Carlos

    Old olduğumuz bellimi ?

  71. Fenasi Kerim

    mükemmel

  72. Kerim Kavak

    Gün gelicek şarkı çok değerlenicek. 🌹

  73. Aksiyon Oyunda

    Popüler kültürün eline düşmesini istemiyorum ama bu adam çoğu şarkıcıdan daha çok hakediyor.

  74. Oğuzhan deniz Çoban

    Klip nerden alinti ?

  75. ayça yıldız

    bu sarkı efsane yaa

  76. The Bhj [TDMG]

    Sevdiğim tarz işte bu

  77. Seda Yiğit Özgür

    Süper şarkı yaa iki günde ezberledim

  78. #CΔΜΣLTR. 卍

    #COKİYİBİRŞARKI<3

  79. kullanıcı 123

    Nasıl yeni keşfederim:(

  80. Leyla_bsp

    KULAKLIK TAKILIDERS KITABLARI HAZIRDERS YAPMAK HAZIR🤗~~

  81. franz Kafka

    mükemmel

  82. ·Gacha Angel Tr·

    😌cok hosuma gidiyo bu sarki nedense okula gitmeden dinliyorum 💞

  83. Gamze ÇIRAKLI

    İhanetini doldurdun.

  84. Ümit Pınar

    Rez alalım buraya

  85. Habip ÇETİNER

    Bu şarkıyı kimseye söylemeyeceğim dair söz verdim.

  86. Erdem Demir

    * BURALAR DEĞERLENECEK *

  87. morornitorenks s

    bu sarkiyi kesfedecekler diye cok korkuyorum

  88. Tugce Kirma

    Şuraya bi tarih bırakak bakem 06.09.2019 saat 4.08

  89. space

    Allah tik toktan korusun

  90. † Ꮜчυʐ Ҝιʐ †

    🚬🌌💫

  91. fun4kemal

    Lust ve Reşit Kemal'in yeni düeti yayınlandı eski kanalımıza tekrar döndüğümüz için bildirim gelmemiş olabilir linki bırakıyoruz ..Müzikle kalın.Reşit Kemal ft. Lust - Bilmem https://www.youtube.com/watch?v=-InZQrdBrHA

  92. Hacker Fenomen

    Bir Şarkı İnsanın Kalbine Bu Kadarmı dokunur (bu arada rez alın bu şarkı patlar.)

  93. Peyiz şah

    Aslında Herşey TAHİR HAMARAT !.

  94. Rip Gaming

    Allahım sen bizi tik tokurlardan koru

    Hülya YEREBAKAN

    17 dk önce hasjbguj

  95. someone

    nolur keşfetmeyin bunu

Aslında Şarkı Sözü
Aslında Şarkısına ait şarkı sözü bulunamadı. Aslında Şarkısına ait şarkı sözlerini eğer biliyorsanız bizimle paylaşabilirsiniz.
Aslında Anahtar Kelimeler
Lust Aslında Mp3 Kulisi İndir , Lust Aslında Şarkı Sözleri İndir , Lust Şarkıcı Albümleri , Lust Aslında Mobil Mp3 İndir, Lust Aslında mp3 indir ,Aslında Cep Telefonuna İndir ,Aslında Mp3 Downloand ,Lust Aslında Mp3 Kulisi


Bizimle iletişime geçmek, telif hakları, şikayet bildirimi, kaldırma isteği. Mp3 Eklemek, şarkı göndermek ve diğer tüm konularda iletişime geçmek için mp3kulisi @ gmail.com maili üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

oto ekspertizGece elbisesi