mp3 kulisi
mp3 indir

Murat Göğebakan - Seni Benim Kadar Kimse Sevemez

Seni Benim Kadar Kimse Sevemez
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Seni Benim Kadar Kimse Sevemez
Boyut
: 3.81 MB
Toplam İndirme
: 259 İndirme
Haftalık İndirme
: 16 İndirme
Tarih
: 02-07-2019
Mp3 indirmek için tıklayın
Kullanıcı Yorumları (Murat Göğebakan - Seni Benim Kadar Kimse Sevemez )
  1. aslihan gevik

    Seni benim kimse sevmedi Adam ... ve hiç kimse seni ben kadar sevmeyecek... Bir gün bana arkanı döndüğün o kaldırım da yapayanliz kalınca bu gerçeğe sende inanacaksın... Sevmeyecek kimse seni ben gibi. Kimse resmini alıp ağlayarak koynunda uyuya kalmayacak. Kimse saatlerce yolunu beklemeyecek... Kimse ben gibi sevmeyecek Seni Adam.

  2. Murat Bali

    Bir insanın kendi ecelini yanında beslemek kimin aklına gelirdi ki

  3. benim adım gomis

    ahh şu kadınlar ahh vıjdanlıları tenzıh ederım esının yaptıgı ıhanetten sonra yazmıstı yazıkkkkk allah rahmet eylesın yalan dunyanın adamgıbı adamıııı ruhunssaaad olsunnnnnnnnnn

  4. Eğlence Çocuk Tv

    Sana ben söylemedimi seni benim kadr kimse sevemez diye seni benim kadr kimse sevmiycekkk

  5. Muhammet Sari

    Bitirdiniz lan yaktınız duman ettiniz sizi gerçekten seven insanin hayatını maffettiniz dilediğiniz bu muydu gidin yaşayın dilediğiniz oldu

  6. VZ VZ

    ♥️♥️♥️♥️♥️

  7. V V

    Herkez bir orospuyu sevemez

  8. Ünal BAYRAKTAR

    Çok sene oldu Rahmetliyi dinlemeyeli. Ama şimdi dinlerken yüreğim yandı hasta hasta nelerle uğraştı. Bu yüreğinin haykırışı bile kalpsizlere aymazlara dokunmaz amma bunun ötesi var unutma ölümde var...

  9. Talha enes Dumanlı

    Allah Rahmet eylesin kırık kalplerin dermanı.

  10. Hüseyin atmaca

    adamın yıldızı parlak parası var yanında ama yıldızı sönmeye başladı para suyunu çekti bide kanser oldu karı uçtu gitti.. bu kadınların büyük çoğunluğu böyle.

  11. Ahmet Çakırcalı

    azıma sııçtın abi yaaa:(

  12. murat bey

    Aşk bir peynir ve yoğurt gibi ömrü az oluyor ..Aşk deyince ana gelir evlat gelir yaradan gelir ..yalan dünya kimse için değmez ..Mekânın cennet olsun güzel insan

  13. Hülya Sincar

    😢😢😢

  14. gülseren özdemir

    😴😴😴

  15. Seyma Sahin

    Ne dinlerdik be adamsın mekanın cennet olsun

  16. Adem Özdemir

    Yeter artık yeter diyor içim. Ya Rabbel Alimin ne zaman nasıl kurtulucam bu işkenceden sıkıntı diye haykırıyor kalbim. Sahte herşey sahteydi onda bile bile sahte olduğunu neden durduramıyorum bu yüreğimi. Mükemmel bi ikilem mükemmel bi boşluk mükemmel bi özlem. Allah korkum olmasa aklımdan çok kötü şeyler yapmak geliyor ona karşı içimden ama bi yandan kalbim dur diyor. Allahım emretmemis olsa şu hayatta 1 dakika bile durmak istemiyor. NEDEN ZOR bu iş bunun kadar. Ömrümün geri kalanı çalındı hayallerim geleceğim aklım umudum kalbimi liğme liğme eden insan. Koskocaman bir soru NEDEN NEDEN NEDEN? NİYE BEN Bu hayatta gerçekleri ve iyi karakterli kaliteli dürüst doğru bir yaşantı sürmeyi istediğim için mi? nefes alıp ama yaşayamamak çök kötü 😟 her gün her dakika her saniye. Çok mal mülk para pul nedir ki kalbe damlayan bir damlacık mutluluktu benim istediğim onu da çok gördünüz alın hepsi sizin olsun beni bu dünya ya düşüren verir inşallah ikinci doğuşumda. Bu hayatta en büyük zenginlik sağlıktir evet belki bunu kendi durumumdan çok iyi anlıyorum ama herşeyden önce kalp sağlığı o sağlıklı beyaz değilse boşuna yaşıyorsunuz akıllı olan insan bunu çok iyi anlaması gerekir. Kalp sagligi derken ne anliyorsunuz sadece guler yüzlülük mu diger insanlar guzel girunmeye calismak mi? Akil gerekir dogru dusunmek gerekir ama zor evet. benim suçum ne doğru dürüst olmak mı diğer kendini bilmez dünya zevkleri icinkisiligini karakterini yitirmiş insanlar gibi olamamak mi? Buysa suçum başım gözüm üstüne. İdama da razıyım😔😟💔

  17. Oğuzhan Alemdar

    "Bize hüzün gömleğini giydirip başka gönüllere meyil ettin" den sonrası; burundan sessizce kısık kısık sessiz aralıklı nefes alışverişi bir anda düğümlenen boğazda parçalanan hıçkırıklar ve yarım kalan hayaller..

  18. Sahib Alceferli

    Sen belki birini sevdin ama seni milyonlar sevdi abii🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿

  19. Yasin Karip

    Mekanın cennet olsun üstad

  20. Koray Tekinarslan

    Sevdin Sandım İçim İçime Sığmadı.

  21. vurgun vurgun

    kahbe karısı öldürdü bu güzel adamı

  22. Miray Uzunçelebi

    Senin bir damla göz yaşına degmez seni aglatanlar allah büyük allah rahmet eylesin abim benim

  23. arif kara beka

    06.06.2019😢😢😢

  24. MEHMET MEHMET

    12 yıl oldu, insan unutamazmı:(( ,unutamıyormuş..

  25. Eğlence Çocuk Tv

    Ve sonra diyorumki ben onu çok sevdimyaaa

  26. uğur 27

    Sevgının aşkın bir yanı gözyaşıdır

  27. Gül Bebeğim

    Seni benim kadar kimse sevemez..

  28. Gül Bebeğim

    Seni benim kadar kimse sevemez..

  29. Mehmet Gazi KUDAT

    ALLAH CC rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah gerçekten çok doğru seni benim kadar hiç kimse sevemez çok içten okumuş içi yana yana okumuş

  30. Mehmet Yalçın Şentürk

    Allah rahmet eylesin inşallah koca ustam

  31. MÜNZEVİ AVcısı

    Murat abi o kadin bu sarkiyi dinledimi acaba

  32. Hakan Geyik

    Canım acıyor allah için huzurum yok sevdiğim adam hayatımı hiçe saydığım adam bana değer vermiyor beni sevmiyor ama lanet olsun ki ne kadar kizsamda çok seviyorum vazgeçemiyorum

  33. Ayşe Serin

    Evet şerefsiz Yaşar Kiliç seni ben kadar seni sevmez sen beni çök kandirdin şerefsiz allah rahatlık versin ben uni çök sevdim yaziklar olsun sana sen beni kötü durumda birakdin sen beni sevmadin sen beni sadece paramni sevdin

  34. Abbas Residov

    meni ararsan eger bu şarkıda beni bulursun. tıpkı bir başkasın bulduğun gibi. eşiydim şimdi pişmansın...amma.....neye yarar bu pişmanlık....????

  35. احمد بولات

    Duydugum en güzel şarki hatrlatr seni bana luluuuuu

  36. Tamer Adıgızel

    Sana o kadar kızgınım ki seni bin parçaya bölsem yetmez ! Ama Kaybolacak bir parçanada gönlüm el vermez ..

  37. Alone Wolf

    yırtılsın,yansın,ölsün bu yürek senin gibi bir yalanı sevdiğim için Allah'ım iyiki sen varsın senden başkası yalan

  38. Neo Music

    Esim beni aldatti ve beni hapse attrdi ondan diyorlarki kadin haklari bumu adalet beni ve cocuklarimi birakti gitti

  39. Pervane

    Vay be rahmetli kahrından ölmüş....Hastalık bahanesi olmuş.

  40. KÖNÜL __

    💔😔✔✔❤🙆😢😢🙅😪😖

  41. Elnara Yilmaz

    Seni benim kadar hec kimse dünyada yani azarbaycannan türkiye kadar sevemez Ali Canbolat

  42. Ersin kavalcıoğlu

    Sevmek öyle bir tutku ki reis ALLAH rahmet eylesin Sana...

  43. Eslem Yıldız

    Evet cook seviyorum seveceğim de seviliyorum da şu an bitsin istemiyorum ondan gelen her şeye eyvallah demeye hazırım

    İrfan Korkmaz

    Slm eslem

  44. Kurtlus Coban

    Nefess alamıyorum zeynebimmmm 😥😥😥

  45. Burak Sahin

    Adam iyileşmiş karısı aldatınca tedaviyi reddetmiş.. İyi yerde ölmesin tek dilegim bu adamı aldatan kadınn

  46. gokhan yaman

    Zaman su misali akıp geciyor aramızdan ayrılalı dün gibi âmâ seneler geçmiş nur içinde yat güzel insan mekanın cennet olsun..

  47. Ibraqimovic9800 Ibraqimovic

    Bu nedir bele mahnidir?yoxsa ne?

  48. Emine Demir

    Sevenlere yeryok bu dunyada kimse icin deymez bir damla gozyasi bosver gitsin yolunu goster zalimin birinedek gelince ozaman anlar seni

  49. Ugur Ceri

    Seni benim kadar kimse sevmez zalımın kızı sen hiç sevmedin ki beni haram olsun sevgim sana haram olsun...

  50. Gökhan Kaya

    Sen hastalığınla pençeleşirken seni aldatan bir kadını allah a havale ettik üstat nurlar içinde yat rabbim cennetle müjdelesin seni çok seviyorum.

  51. Speranzav vi amo tanto Russo

    😢😢😢

  52. Serhat Can Kocviran

    ^hakkında kötü bi Baht diliycek kadar aşşağılamicam kendimi.^

  53. Nuray Karaçam

    Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun ölmeden önce giresun görelede konser verdi zor ayakta duryordu son görüşümüz oldu 😥😥

  54. Melda Yürek

    Seni bnimkadaŕ kimse sevmez

  55. Erdo Turan

    dunya tarihine gelmis gecmis ve gelecek olan ebn guzel bi sarki yuregine agzina saglik

  56. leyla özkan

    😢😢😢😢😢gittin gittin😭😭😭😭

  57. huseyin kanar

    Bir gün buraya bakarsın diye yazıyorum.sana yemin olsun ki hiç kimse benimm.kadar sevemez ve sana yemin ediyorum ya bu Dünya da ya öteki dünyada benden aldığın ne varsa alacam bir gün ilahi adalet diyorum!..

  58. erdal sucu

    ☹😔

  59. volkan sahin

    yuregim daraldi ...vayyy yalan dunya vayyyy

  60. kelebeğin rüyası

    Sen beni sırtımdan vurdun.oysa ben ne çok sevmiştim seni!!!Yüreğimi yangınlara bıraktın giderken nankör. Sevgim helal hakkım haram olsun sana. Kalleş sırtımdan vurdun beni...😢

  61. Hasan Sadeli

    Oldu be abi gerçekten galiba oldu sevdigim kız galiba geri döndü senin bu şarkıların bu içden söyledigin şarkılar o gadar iyi geldiki bana hayatım değişdi fikirlerim düşüncelerimi herşeyi sana borçluyum abi yattıgın yer nur mekanın cennet olsun abi her hüzünlendigimde sende buldum ilacımı keşge gitmeseydin da bunları sana anlatabilseydim abi belki bir gün bir yerde başka bir diyarda karşılaşırız abi bendeki yerin bambaşka

  62. İbrahim Karataş

    seni Benim gibi kimse Sevemezdi Nankör..!!

  63. Emine Demir

    Deden agladin kimse icin aglamaya degmiyorki sen aglarsin oguler sevenlerde aglatmaz zaten bos ver gitsin

    Emine Demir

    Bayanlar oyuncak degil sevdigimiz sarkilara yorumdami yazmiyalim

  64. bekir beycioğlu

    Seni yıpratan hayat bize neler yapmaz be kral...

  65. Kenan Öztürk

    Allah rahmet etsin güzel insan😭

  66. Koray Güleç

    "İşte o an, bir ateş düştü gökten cigerime yapıştı, sokup almak istiyorum ellerim yaniyor." 9 yıl önce annemi kaybettigimde yaşadığım duygunun birebir tarifidir....

  67. bekir kul

    İnsan böyle içten aşkını başka türlü nasıl izah eder bilemem işte samimi aşkın sözleri❤️🌹

    Eğlence Çocuk Tv

    Güzel söylüyor ama

  68. Okan Ba#

    Allah şahitir senden başkasini dinlemek istemiyorum 27:07:2019 allah rahmet eylesin buyuk usta nurlar icinde yat seni sevenlerde cok

    Filiz Yıldırım

    Evet bugünde ben dinledim😢😢

    Okan Ba#

    Gökteki gezegenler kadar murat göğebakana rahmet yağsin insallah cunku o hayatı boyunca ne basina geldiyse hep allahtandir dedi

  69. Ali KALKAVAN

    Hissedilen her ne varsa ancak bu denli anlatılabilirdi!!! ALLAH Rahmet eylesin....

  70. Şener Bakır

    Ahhh be akşam efkarlandım yine

  71. serdar ağar

    Müziği nerden bulabilirim

  72. Ayşe

    Çokkkk yazıkkk 🚬😔

  73. Mustafa Karaca

    Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah

  74. Ay Şen

    😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥

  75. Ay Şen

    ALLAH BELANİ VERSİNNN SENİNNN 😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥KENDİNİ BİLİYORSUN

  76. vedad seyidoğlu

    seni hastanede birakip giden kahpe utansinnn...

  77. Ayşe Ayse

    Allah tan başka inanılacak guvenilecek kimse kalmamis

    İrfan Korkmaz

    Aynen öyle

  78. Fatih Gonen

    Kadınların yorumlarına cvp vermek değil dir adamlık içinden geçenleri yazmaktır

  79. Aydın Başpınar

    Gece saat 00.00 unutma bu günü

  80. Amsterdamli Akin

    Sozlerin sarkilarin hep tercuman oldu yuregime mekanin cennet olsun insallah Guzel insan Sen sadece bana degil milyonlarin tercumani idin

  81. Cengiz Kamuz

    Adam acı çekerek öldü. Yattığın yer nur olsun murat abim. Inşallah öbür dünyada huzura kavusmusundur

  82. Cengiz Kamuz

    Iyi dinlesin kahbeler bu şiiri..kahbeler

  83. Brax

    Yahu ölüh Ölülüyoh ufffffffff

  84. ylmz çtnbş

    o beğenmeyen zibidiler yazık acıyorum size sadece

  85. deniz kara

    unutmakmi hiç unutmayacam ve biliyorumki hiç kimse benim kadar sevmeyecek seni cibolosum

  86. Tzemile Ali oglou

    Uykudan firliyorum bakiyorum sen yoksun yanimda

  87. illegal adam

    🔥Sana diyorum ey yar...Kusursuz katilim.artık ne ben o tanıdığın genç adam,ne sen o tanıdığım.saf kız... epeyce savrulduk,savruldum...Şimdi sana bir mesaj atsam,iletilmeyecek kadar uzaksın.Yada iletilse bile cevap vermeyecek kadar yabancisin.Bırakalım herşey hatıra kalsın.beni güzel hatırla çünkü gerçekten sevdim seni..!

  88. Gökhan Timur Sayın

    2019 da burdayiz...

  89. Rüveyda Alkan

    Seni asla unutmadım unutmayacağım da seni okadar cokkk seviyorum ki ne tahmin nede tahammül edebilirsin be adam ❤️

  90. Senay Musterfrau

    Erken gittin duygu dolu yürekli adam😔😔Mekanın cennet olsun!😔

  91. Ali Ay

    Aldatanlar bir gün olsun yüzünüz gülmesin allah bin türlü belanızı versin.!

  92. Yonca Kundakcl

    Hep öyle derler ama hep side koskoca bi yalandlr🙏🙏🙏

  93. Musfıq Hummetov

    Mekanın cennet olsun cox seviyordum şimdide severim şarkılarını sesini şimdiye kadar senin yerini tutan yok senin kimi ürekden okuyan yok sen qalbini verirdin her şarkılarıba Mekanın Cennet olsun Amin

  94. камелла кама

    Севкия ман инанмырам хар шей бощ шеймиш садача бощ хислар

  95. камелла кама

    Супер

  96. dilya isakova

    💖💎

  97. Ali Yılmaz

    Yıl 2010 lisedeyim onunla Sümeyye ile aynı sınıftayız ve onunla bakışmalarımı dahi +1 diye kaydediyordum, sen Leyla olamadın ama ben mecnunun oldum SÜM. Anladım gerçek sevgi Allah a olan sevgi, vesselâm...

  98. Cemile Mutlu

    Mekanı cennet olsun Nur içinde yatsın

Seni Benim Kadar Kimse Sevemez Şarkı Sözü
Sana ben söylemedim mi
Seni benim kadar kimse sevemez diye
Sana ben söylemedim mi ha
Söylemedim mi
Demekki sen bana hiç inanmamışsın
Demekki sen bana hiç güvenmemişsin
Oysa ben oysa ben ne çok sevmiştim seni
Gecenin gündüze kavuştuğu an gibi sevmiştim ben seni
Nasıl yanmıştım ben sana hemde nasıl yanmıştım
Vezüv yanardağı benim yangınlığımın yanında
Sanki zemzem suyuyla yıkanan bir yürek olurdu herhalde
Ve sen gittin gittin ulan gittin
Arkana bile bakmadan gittin
İşte o an bir ateş düştü sanki gökten yüreğimi dağladı
Ciğerime yapıştı nefes alamıyorum göğsüm acıyor
Allah için Vallahi billahi boğazım düğümleniyor
O an elimi sokup bağrımı söküp atmak istiyorum
Avucuma yapışıyor avuçlarım yanıyor
Nefes alamıyorum canım yanıyor
Bize ne oldu allah için ne oldu bize
Bize hüzün gömleğini giydirip başka gönüllere meylettin
Sana beddua etmek istiyorum
Dilim varmıyor
Bağırıp çağırmak istiyorum
Gçnlüm varmıyor
Koşup kapına gitmek istiyorum
Ayaklarım
Ayaklarım gitmiyor
Kısacası sana söylemiştim ya
Seni benim kadar kimse sevemez diye
Yine söylüyorum
Kimse ama kimse benim kadar sevemez seni
Bazen uykudan fırlıyorum Bakıyorum etrafıma
Sen yoksun
İşte o an
işte o an işte o an içime işte o an içime ağlıyorum
Göz yaşlarımı saklamaya çalışıp kimsenin görmez tarafından
Ellerimle silip içime akıtıyorum ve sonra diyorum ki
O seni hiç ama hiç sevmemiş
Ve sonra diyorum ki
olsun
ben onu ben onu çok sevdim ya
Saplasada kör bıçağı sırtıma
O değil benim sevgim büyük aslında
Artık alıştım unuttum kaç zamandır
unutum ha
Unuttum koltukta yatmayı ve artık alıştım senin yokluğuna
İnan artık üzülmüyorum eskisi gibi
desemde
Kocaman bir yalan
Bak söyleyemiyorum ulan senin gibi yalanı bile söyleyemiyorum
Senin bana yıllarca söyleyebildiğin benim
için çok zor ama senin için o kadar kolay yalanlar
Unutmadım unutamadım vallahi billahi yine iddia ediyorum ki
Seni benim kadar hiç kimse sevmedi hiç kimse sevemeyecek
Sen beni hiç bir zaman sevmeyecek olsan bile yine iddia
Ediyorum ki seni benim kadar hiç kimse ama hiç kimse Sevmeyecek
Seni Benim Kadar Kimse Sevemez Anahtar Kelimeler
Murat Göğebakan Seni Benim Kadar Kimse Sevemez Mp3 Kulisi İndir , Murat Göğebakan Seni Benim Kadar Kimse Sevemez Şarkı Sözleri İndir , Murat Göğebakan Şarkıcı Albümleri , Murat Göğebakan Seni Benim Kadar Kimse Sevemez Mobil Mp3 İndir, Murat Göğebakan Seni Benim Kadar Kimse Sevemez mp3 indir ,Seni Benim Kadar Kimse Sevemez Cep Telefonuna İndir ,Seni Benim Kadar Kimse Sevemez Mp3 Downloand ,Murat Göğebakan Seni Benim Kadar Kimse Sevemez Mp3 Kulisi


Bizimle iletişime geçmek, telif hakları, şikayet bildirimi, kaldırma isteği. Mp3 Eklemek, şarkı göndermek ve diğer tüm konularda iletişime geçmek için mp3kulisi @ gmail.com maili üzerinden iletişime geçebilirsiniz.